Det omtalade innovationsbolaget EarLabs ska etablera en global försäljning av sina smarta öronpluggar. Nu väljer man Resultify som partner för digital marknadsföring. New York och Kalifornien nästa!
Först lanserades SurfEars och SwimEars, vattentäta öronpluggar för surfare och simmare. Nu har nya dBud blivit senaste hajpen – öronpluggar med justerbar ljuddämpning i två volymlägen för miljöer som nattklubbar, industrier, kontor eller restauranger, och alla som jobbar med musik.
EarLabs ser stor potential i digital marknadsföring och försäljning, både genom återförsäljare och egen e-handel. Tillsammans med Resultify har man tagit fram en digital strategi för att optimera marknadsföringen utifrån målgruppernas sökbeteende, med avstamp i sökordsanalys och en kanalstrategi som grund för kommande marknadföringsinsatser.
På Resultify ser vi fram emot att fortsätta den digitala resan med EarLabs. Vår webbanalytiker Patrik ser nu till att EarLabs lägger krutet på rätt ställe när de satsar globalt, med fokus på de största länderna i Europa, samt Japan och USA – New York och Kalifornien.
Vill du också ha hjälp med din digitala marknadsföring? Vi hjälper dig med planering, kampanjer och löpande produktion – så att du får mest bang for the buck.
Hör av dig till Patrik på patrik.rosenfeldt@resultify.se eller 0735-18 52 34.