Den här veckan har Christin & Robert från Resultify varit på HubSpot House i Dublin och ett slags partner-rundabordet-möte, vilket gav ett utmärkt tillfälle att skapa strategier om samarbete. Det var också underbart att träffa partners som HubGem och Deeply digital. Både Christin & Robert uppskattar alltid möjligheten att utbyta historier och lära av att utbyta erfarenheter.
Det blev många diskussioner i Dublin om hur vi (agenturer, partners och andra intressenter) kan samarbeta för att våra kunder ska kunna utnyttja och få ut mesta möjliga värde av HubSpot och sin HubSpot-investering.
Det ingående "partner-rundabordsmötet" uppskattades särskilt (vissa översättningar från engelskan bär inte alltid över på det önskade sättet), tillsammans med möjligheten att utforska hur vi kan sälja och marknadsföra tillsammans
Evenemanget erbjöd en unik möjlighet att diskutera målen, syftena och planerna för alla HubSpots partnerteam.
Att få ett företag att växa är svårt.
Marknadsförare behöver skapa mer innehåll över flera kanaler, samtidigt som de gör det personligt varje gång. Säljare behöver leverera mer i pipeline och skapa fler affärer samtidigt som de arbetar mer effektivt.
Framgångsrika team måste inte bara svara på kundfrågor och problem, utan de måste också vara proaktiva för att driva framgång och customer retention. Och hela tiden förändrar AI helt hur kunder interagerar med företag och hur företag interagerar med sina kunder.
Skulle dessa förutsättningar kräva en förändring i strategi? Nej, det kräver mer. Det kräver en re-invention!
Och med HubSpot är du redo.
På HubSpot lanseras nya produkter varje månad över hela plattformen, så att du har vad du behöver för att möta ögonblicket. Exempelvis så visade Hubspot upp en helt ny Service Hub. För första gången samlar de allt du behöver för att skala upp, stödja och driva kundvärde på ett och samma ställe.
Med hjälp av AI kan företag av alla storlekar ha en exceptionell support- och serviceupplevelse. Vi kommer också att göra djupdykningar i de senaste lösningarna för marknadsförare i Content Hub, som utnyttjar stora tekniska framsteg för att enkelt skapa högkvalitativt innehåll för låta kunderna upptäcka oss och för att skapa engagemang.
Med Commerce Hub gör Hubspot B2B-handel enklare än någonsin så att dina kunder kan köpa när och hur de vill.
Slutligen pratades det en hel del om HubSpot AI, deras AI-lösning som driver Hubbar och Smart CRM för att ge dina marknadsteam en extra skjuts.
Detta är bara början. Tillsammans med HubSpot och andra partners, är det vårt jobb att se runt hörnen och försöka lista ut vad våra kunder behöver och kommer behöva framåt. Utveckling kommer från samtal med högt i tak och partners som lyssnar på vad användarna faktiskt säger och vill. Samtidigt ger dessa runda-bortdet-möten oss möjlighet att kicka på vad som är spännande framåt och låta dig veta vad som kommer. Vi ser fram emot att se dig växa.