Vi är nu topp 6,3% av HubSpots partners globalt och topp 8% av HubSpots partners i Sverige! Sedan den 15 juni 2023 har vi även äran att numera kalla oss Diamond HubSpot Partners. En titel vi såklart är oerhört stolta över.
Vi blev partners med HubSpot i oktober 2020. Att vara en HubSpot partner innebär att vi samarbetar tätt med teamet på HubSpot och vi arbetar tillsammans för att ni som använder HubSpot ska få en bra upplevelse. HubSpot är ett verktyg som har enorma möjligheter och potential, det innebär också att det kräver en insats från användaren för att förstå och utnyttja allt.
HubSpot har olika nivåer på sina partnersamarbeten, Guld, Platinum, Diamond och Elite. Dessa nivåer handlar om hur många konton vi hanterar och arbetar med, hur många certifieringar vi har och antalet integrationer vi arbetar med. Vi har investerat mycket tid och resurser på att utbilda oss - just nu har vi över 135 certifieringar (för att jämföra så är snittet för andra Diamond partners under 100 och endast 1% av partners globalt har mer än 130 certifieringar). Detta är viktigt för oss för vi vill kunna ge er den bästa servicen som möjligt och det gör vi genom att utbilda er och få er att känna er trygga med HubSpot.
Nu, bara 2,5 år senare utnämns vi till HubSpot Diamond partners vilket är en otrolig prestation. Teamet här på Resultify har verkligen kämpat, och med denna utmärkelse från HubSpot ser vi resultatet av det hårda arbetet.
"Att bli Diamond Partner har vi haft som ett tydligt mål och strävat mot att uppnå i ett år! Det hade aldrig gått utan vårt otroliga gäng här på Resultify som bidragit!"
- Robert Bråkenhielm, Grundare & HubSpot-Proffs
Nu ska vi fortsätta ge er (och oss själva) en fantastisk upplevelse i HubSpot; med er webbplats, er digitala marknadsföring, ert CRM, och mer.
De säger att "Diamonds are a girl's best friend", låt oss hoppas att när det gäller HubSpot så kan vi vara er bästa vän!