Service Hub - AI där den gör sig bäst!
Ni kanske har sett att HubSpot nyligen lanserade den nya Service Hub, som överbryggar klyftan mellan teamen för customer success och kundservice genom att föra samman dem under en och samma hub?
Det bästa är hur de använder AI för att hjälpa dig att förbättra kundupplevelsen för dina kunder i supportledet av kundresan. Och hör och häpna - det är här AI gör sig som bäst!
Föreställ dig en support med oändlig tålamod, teknisk expertis och tydligt språkbruk.
Ett brett utbud av nya funktioner designade med dig, dina kunder och ditt företag i åtanke.
Från funktioner som hjälper medarbetare att arbeta smartare med mer komplexa frågor som kräver mer uppmärksamhet, till verktyg som är byggda för att skalas upp med ditt team och din verksamhet.
Låt oss ta en titt på några av dem nedan:
- Help Desk-workspace - Hantera chatt, e-post, formulär, telefonsamtal, WhatsApp och Facebook Messenger-kanaler på ett ställe, vilket möjliggör effektiv kommunikation.
- Kompetensbaserad support - Förbättra kundnöjdheten genom att låta rätt medarbetare som kan rätt saker hjälpa den kund som behöver hens hjälp. En kompetensbaserad routing helt enkelt.
- Kundhälsopoäng (Customer health score) - Driv Customer Retention (kundlojaliteten) och identifiera risk för kundförlust genom att använda insikter från kundhälsopoängen. En tydlig indikator på hur dina kundrelationer mår, vilka som du behöver fokusera mer på och vilka som är nöjda som det är.
Är du intresserad av att lära dig mer om
Service Hub?
Är du redo att ta din kundservice till nästa nivå med HubSpots nya Service Hub?
Med innovativa AI-funktioner och verktyg som hjälper dig att arbeta smartare och effektivare, är det dags att skapa en sömlös kundupplevelse för dina kunder.
Från helpdesk-arbetsutrymmen som samlar alla kommunikationskanaler på ett ställe till kompetensbaserad dirigering som ger rätt kollega rätt kunskap vid rätt tillfälle - Service Hub är din partner för att maximera kundnöjdheten.
Fyll i formuläret nedan. Let's talk about it!