Artiklar

Skånskan gör digital resa med Resultify

Skriven av Resultify | 31 januari 2018

Skånska Dagbladet tar nästa stora steg i att stärka lokaljournalistiken i Skåne. Nu gör tidningen en digital satsning tillsammans med Resultify för att öka försäljningen av digitala prenumerationer.

Vad läser du till morgonkaffet? Facebook, jobbmejlen eller nyheterna?

Som lokaltidning vill Skånska Dagbladet säkerställa att vi fortsätter att ha en hyperlokal bevakning av Skåne, genom att satsa digitalt och göra det lättare för dig som läsare att ta del av lokal kvalitetsjournalistik var du än är.

Därför inleder Skånskan ett samarbete med Resultify för att öka försäljningen av digitala prenumerationer och locka fler läsare att upptäcka Skånskan digitalt.

Vi är glada över att få jobba resultatfokuserat med Skånskans digitala försäljning! Det är just sådant här vi älskar och brinner för. Efter en givande workshop med marknadschef, IT-chef och upplageansvarig från Skånskan samt digital analytiker och varumärkesstrateg från Resultify har vi sparkat igång arbetet tillsammans.

Och förresten. Har du läst dagens rubriker på skanskan.se

Resultify your business!

Kom gärna på en fika hos oss för att se hur vi tillsammans förbättra resultaten av din onlineförsäljning också. Inget förutsättningslöst möte, utan ett resultatfokuserat möte!