Ny hemsida och HubSpot CRM för
Great Place To Work
Ökad effektivitet, ett system att växa i och en enhetlig plattform var några av vinsterna när Resultify implementerade HubSpot för Great Place To Work.
Läs mer
BTH ökade sin inkommande trafik med 34% genom smarta kampanjval
Blekinge Tekniska Högskola
BTH ökade sin trafik med 34% genom smarta kampanjval. Digitala verktyg som Facebook Ads, Google Ads med flera användes för att stärka digitala närvaron.
Läs mer
Effektivt och flexibelt med HubSpot för
Sana Pharma Medical
Sana Pharma Medical förbättrade sin online-närvaro och ökade sin effektivitet genom att framgångsrikt implementera HubSpot som sin helhetslösning.
Läs mer
Förbättrad intern effektivitet med 20% för
Learning To Sleep
Resultify hjälper Learning to Sleep att förbättra den interna effektiviteten med 20% och minska Cost-per-lead (CPL) med 50%.
Läs mer
Ökad onlineförsäljning med 132% för
Ragn-Sells
Tillsammans med Resultify tog Ragn-Sells nya grepp om marknadsföringen och ökade försäljningen med 132% genom online annonsering, mätning och analys.
Läs mer
Ökad digital försäljning trots pandemin för
Örenäs Slott
Digital marknadsföring case av Resultify. Läs hur Resultify hjälpa Örenäs Slott med digital marknadsföring och försäljning genom pandemin.
Läs mer
Digital mötesplats för
Malmö Live
För publika verksamheter är det centralt att skapa en själ som genomsyrar varje kontaktyta med omgivningen, både offline och online.
Läs mer
Tillgänglighetsanpassad sajt för
Tomelilla Kommun
Inför lanseringen av sin nya sajt tog Tomelilla hjälp av Resultify för tillgänglighetsanpassning.
Läs mer
+800% besökare till
Sveaskog
Genom att använda Resultify för en handlingsplan, målinriktade aktiviteter och mätning - var kampanjgenererad avkastning mer än 15 gånger investeringen.
Läs mer
Inspirerande sajt för
L’ANZA
'Nu finns en tydlig koppling mellan hur vi uppträder online och vad som händer offline. Vi är mycket nöjda med vår nya sajt', säger webbansvarig på L'ANZA,
Läs mer