Integration PE Accounting & HubSpot
PE Accounting är en ekonomitjänst för allt. Genom integration mellan PE Accounting och HubSpot kan du nu synkronisera all din data för företag, kontakter, fakturor och produkter, och se till att dina system uppdateras i realtid. Vi ansvarar för att integrationen fungerar smidigt, och det finns även möjlighet att anpassa integrationen för era specifika behov.
Genom integration kan du skapa automatiserad workflows för att du och ditt team ska kunna jobba mer effektivt med försäljning och marknadsföring istället för att lägga tid på administration. Efter att integrationen är implementerad kan du t.ex. ha en automatiserad process för att skapa faktura i PE Accounting när status på quotes i HubSpot ändras från PENDING_APPROVAL till APPROVAL.
Exempel på hur integrationen fungerar.
- Skapa fakturor från quotes
- Payment Status synligt på Company card i HubSpot vid försenad betalning
- Synka kontakter mellan PE Accounting och HubSpot
- Synka företag mellan PE Accounting och HubSpot
- Flagga tickets med obetalda fakturor
- Skapa tasks för uppföljning vid försenad betalning
Funderar du på HubSpot integrationer? Läs mer här.
Vill du veta mer om integrationen mellan PE accounting & HubSpot?
Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig så snart vi kan.